فروش اینترنتی دستگاه بزرگ کننده سینه بانوان

ساخت وبلاگ
c

دستگاه بزرگ کننده سـ.ینـ.ه خانمها با مجوز بهداشت

قیمت: 58000 تومان

این دستگاه مطمئن ترین روش برای بزرگ کردن سـینه می باشد .اکثر کرم های بزرک کننده فعلی فقط حاوی ماده دگزا می باشند که باعث ایجاد تورم و پف در ناحیه سیـنه می شوند و اثر آنها پس از اتمام دوره ی مصرف تنها پس از چند روز از بین میرود. علاوه بر این به دلیل وجود بعضی مواد شیمیایی در این کرم ها , این کرم ها به طور یقین دارای عوارض جانبی خواهند بود. اما وکیوم سـینه با تحریک طبیعی بافت های سیـنه باعث می شود تا سیـنه شما یک رشد طبیعی و بدون بازگشت داشته باشد. همچنین وکیوم سیـنه حجم خون رسانی را به بافت های سیـنـه افزایش می دهد . همین امر باعث می شود تا مواد غذایی بیشتری به این بافت ها برسد و رشد مولکولی بافت های سیـنه سریع تر شده و در نهایت اندامی متناسب و زیبا را برای شما به ارمغان خواهد آورد .

روش استفاده: ابتدا سـینه های خود را قبل از استفاده تمیز نمائید لیوان با سایز مناسب را انتخاب نموده و آنرا در موقعیت مناسب بر روی سـینه خود به نحوی قرار دهید تا بالستک لاستیکی که در انتهای لیوان ها قرار گرفته کاملا از نشت و خروج هوا جلوگیری نماید پمپ وکیوم را بوسیله شلنگ رابط به انتهای محفظه لیوانی متصل نمائید و جهت بادکش محفظه لیوانی را اندکی به آرامی به سمت بالا کج نموده تا از برخورد نوک سـینـه به انتهای محفظه جلوگیری شود محفظه را با یک دست گرفته و به سـینـه بچسبانید و با دست دیگر عمل مکش و تخلیه هوا را به وسیله کشیدن دسته پمپ به آرامی انجام دهید در این حالت دقت نمائید از پمپ زدن سریع و بیش از حد خودداری نمائید پیشنهاد می گردد پس از هر بار مکش به وسیله پمپ 2 ثانیه بشمارید و مجددا دسته پمپ را بکشید در نظر داشته باشید پس از آنکه مقدار کافی مکش نمودید و افزایش حجم سـینه را ملاحظه کردید به وسیله کشیدن سوپاپ انتهای محفظه ,اجازه دهید هوا به درون محفظه برگردد.
بدین صورت این عمل را در مدت 10 دقیقه این روش را برای سـینـه دیگر انجام دهید.نکته : این عمل را برای هر سـینه ,دو نوبت 10 دقیقه ای در روز انجام دهید.قبل و بعد از هر بار استفاده ,لیوان های خود را با آب ولرم و شوینده ملایم تمیز کنید.ازمکش کردن بیش از حد که بر اثر فشار زیاد در سینه ها باعث کبودی شود خودداری کنید.از سپردن محفظه های لیوانی خود به افراد دیگر ,اکیدا خودداری کنید.در صورتی که دچار مشکلات قلبی یا عروقی بوده اید از بکار بردن دستگاه خودداری کنید.در هنگام خستگی یا گرسنگی از دستگاه استفاده ننمائید.در صورت وجود زخم یا خراش در سینه خود ویا در دوران حاملگی و شیر دهی خودداری کنید.این محصول به خاطر عمل مکش هیچ گونه ضرر یا عوارض جانبی ندارد و همچنین دارای مجوز از وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران می باشد.

برخی از ویژگیها
1) بزرگ کننده سـینه خانمها با عمل مکش  2) کاملا علمی و بدون عوارض جانبی و درد  3) فرم دهنده سـینه ها  4) استفاده آسان و راحت  5) افزایس سایز سـینـه ها در مدت زمان خیلی کم


 
خوبرویان عالم...
ما را در سایت خوبرویان عالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سیامک salib بازدید : 270 تاريخ : جمعه 10 آذر 1391 ساعت: 2:59