اسپری تاخیری دلتا (اورجینال)

ساخت وبلاگ

اسپری تـ.اخیـ.ری دلتا مجوز دار
قیمت: 23000 تومان
در هیچ جای دنیا تا کنون درمان 100% قطعی برای انـزال زودرس پیدا نشده است و فقط داروها ، اسپری ها ، قرص ها و…. برای جلوگیری مقطعی از انـزال زودرس موجود است.
این اسپری برای افرادی به کار میرود که مدت زمان رابطه ج ن س ی برای آنها مهم است و میخواهند خود را قدرتمند و بدون مشکل جلوه دهند و از روابط طولانی ج ن س ی لذت کامل ببرند.
اسپری محصولی است که تمامی مراحل تست{قابلیت بالا و بدون هیچ گونه عوارضی و...}را گزرانده و موفق به کسب مجوز از وزارت بهداشت و درمان ایران به شماره 1228107276 شده است. این اسپری با تاثیر فوق العاده ای که دارد زمان رابطه شما و شریک جنسـیتان را به مدت 30 تا 45 دقیقه افزایش میدهد و باعث میشود اضطراب شما کم شده ، و در نتیجه بتوانید اعتماد به نفس خود را بازیابید و کم کم مدت طبیعی آمـیـزش را بدست آورید.
انـزال زودرس یکی از شایعترین اختلالات ج ن س ی در زمینه ناتوانیهای ج ن س ی می باشد که اساس خانواده ها را با بحران مواجه میکند تا کنون روشهای متفاوتی اعم از تمرکز های روانی و یا داروها و وسایل مختلفی جهت بهبود این مشکل ارائه شده است.
این اسپری باعث میشود شما اطمینان خاطر داشته باشید که حداقل تا 30الی 45دقیقه هیچ انـزالی اتفاق نمی افتد و میتوانید به راحتی رابطه ج ن س ی خود را ادامه دهید و از آن لذت ببرید.
اسپری با دوزبالا و اثر بخشی حدود 30 الی 45 دقیقه برای تمامی گروه های سنی قابل استفاده میباشد.این اسپری عملکرد 100% تضمینی دارد و بدون هیچگونه عوارضی می باشد.
روش استفاده :
بیست دقیقه قبل از نـزدیـکی آلـت تناسـلی را با آب سرد و صابون به طور کامل شستشو دهید.
بسته به نیاز خود به میزان مورد نظر در قسمت زیر و اطراف الـت اسپری نمایید توجه شود به داخل مجـاری و یا روی بیـضـه ها اسپری نشود.
قبل از نـزدیکی آلـت خود را مجددا شستشو نموده یا از کـانـدوم Honey moon استفاده نمایید.

اسپری تـ.اخیـ.ری دلتا مجوز دار اسپری تـ.اخیـ.ری دلتا مجوز دار



برخی از ویژگیها
1) درمان اختلالات ج ن س ی  
2) جلوگیری از انـزال زودرس  
3) افزایش زمان نـزدیکی  
4) 100% تضمینی و بدون هیچگونه عوارضی  
5) با دوزبالا و اثر بخشی حدود 30 الی 45 دقیقه

خوبرویان عالم...
ما را در سایت خوبرویان عالم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سیامک salib بازدید : 310 تاريخ : جمعه 10 آذر 1391 ساعت: 3:08